خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه فامنین:

عفاف و حجاب در جامعه استحکام‌بخشی داخلی بر بنیاد خانواده است

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه فامنین گفت: اهمیت عفاف و حجاب در جامعه نوعی استحکام‌بخشی داخلی بر بنیاد خانواده است که در دین مبین اسلام تاکید فراوانی بر آن شده است.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۴۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

عفاف و حجاب در جامعه استحکام‌بخشی داخلی بر بنیاد خانواده استمجتبی شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: حجاب گوهر وجودی زن را ارزشی صد چندان می‌دهد و آن گوهر را از دست اندازی اغیار و نا اهلان به دور می‌دارد چراکه این نا اهلان مرضی در دل دارند و ارزش این هدیه الهی را نمی‌دانند.

وی ابراز داشت:  در قران کریم تاکیدات فراوانی برای رعایت حجاب و عفاف توسط زنان و مردان شده و این دو فقط مختص زنان یا  فقط برای مردان نیست و درجات عفاف و حجاب  برای زنان و مردان متفاوت است.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه فامنین ادامه داد: با رعایت حجاب و عفاف به عنوان حکم الهی جامعه به مصونیت و امنیت بسیار بالایی دست پیدا می‌کند که افراد بیمار دل را ناکام گذاشته و اهداف شیطان را خنثی می‌کند.

وی افزود: سفارش به رعایت حجاب و عفت ورزیدن مختص دین اسلام نبوده و نیست، بلکه سایر ادیان الهی نیز سفارش به حجاب داشته‌اند چراکه این حکم الهی برای بهتر شدن اوضاع جامعه در همه ادیان وجود دارد اما در این میان برخی‌ها شیطان را همراهی کرده و با ابزار و رسانه‌های مختلف سعی در حرمت‌شکنی و ریختن قبح بی‌حجابی دارند، تا ارزش این هدیه الهی را کمتر کنند.

شاهمرادی ادامه داد: رعایت حجاب توسط زنان جامعه و عفت پیشه کردن آنان نوعی دفاع مقدس از حریم و کانون خانواده است که حتما مشقات و سختی‌های زیادی در این متوجه آنان خواهد بود و اجر بسیاری برای  این قشر از جامعه خواهد داشت.

وی یادآور شد: اهمیت عفاف و حجاب در جامعه نوعی استحکام‌بخشی داخلی بر بنیاد خانواده است که در دین مبین اسلام تاکید فراوانی بر آن شده است و همچنین نشانگر غیرت مردان مسلمان است که ناموس خود را از تیرس نگاه‌های مسموم نگاه می‌دارد.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه فامنین در پایان گفت: جنگ دشمن علیه ملت ایران اسلامی ابعاد مختلفی دارد که مبارزه با حجاب اسلامی و ترویج بی ججابی یکی از ابعاد جنگ نرم به حساب می‌آید که باید با تبیین بیشتر و بصیرت‌افزایی آحاد جامعه به خصوص در بین بانوان جامعه از این گوهر حساس با ارزش محافظت شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات