خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان:

هرکس به دنبال حفظ ارزش‌هاست در خط مقدم جبهه قرار دارد

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه امروز هرکس که به دنبال حفظ ارزش‌هاست در خط مقدم جبهه قرار دارد، گفت: دشمن می‌خواهد ارزش‌ها را از ما بگیرد و به یک جامعه بی‌هویت تبدیل کند.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۷۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳

هرکس به دنبال حفظ ارزش‌هاست در خط مقدم جبهه قرار داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در اجتماع عظیم «حافظان حریم خانواده» که در پیاده‌راه بوعلی همدان با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور همدان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: امروز بیش از ۱۵۰ کانال و سایت بر روی حجاب و عفاف بانوان ما کار می‌کنند.

وی گفت: دشمنان به این رسیده‌اند که اگر بخواهند حیا و عفت را از جامعه بگیرند باید از کانال‌های اجتماعی، شبکه‌های اینترنتی و فضای مجازی استفاده کنند و وارد شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: دشمنان با این همه سرمایه‌گذاری که کردند غافل از این هستند که جامعه ما اهل بیتی است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان تصریح کرد: در زمان جنگ با هجمه وارد شدند اما امروز دشمنان با حربه‌های جدید در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی وارد شدند.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه امروز هرکس که به دنبال حفظ ارزش‌هاست در خط مقدم جبهه قرار دارد، گفت: دشمن می‌خواهد ارزش‌ها را از ما بگیرد و به یک جامعه بی‌هویت تبدیل کند.

وی تاکید کرد: جهاد زنان ما حفظ شعائر و ارزش‌های دینی است هر چند امر به معروف و ننهر از منکر مهمترین وظیفه تک تک افراد است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه دشمنان کورخوانده‌اند، زنان جامعه ما اهل بیتی هستند و حافظ ارزش‌های دین خواهند بود، گفت: ما باید از خانواده‌های خود مراقبت کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان از  طریق فضای مجازی وارد صحنه شده‌اند و ما باید هوشیار باشیم با اشاره به حضور بانوان در اجتماع بزرگ «حافظان حریم خانواده» یادآور شد: امروز شما خواهران نشان دادید که در همه صحنه‌ها حضور داشته و دارید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار