خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از برگزاری دوره تربیت مربی عفاف و حجاب مزین به نام شهیده «کمایی» در شهر بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۶۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

برگزاری دوره تربیت مربی عفاف و حجاب شهیده «کمایی»فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: دوره تربیت مربی عفاف و حجاب مزین به نام شهیده «کمایی» در بهار برگزار شد.

وی افزود: این دوره به مدت دو روز با حضور 90 نفر از مربیان سطح شهرستان بهار و به همت بسیج جامعه زنان در حوزه فاطمه الزهرا(س) بهار با حضور اساتید کشوری و استانی و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار عنوان کرد: این دوره در پی سخنان امام خامنه ای(مدظله العالی) در مورد زن و هویت زن مسلمان و قرار دادن زنان مسلمان در منجلاب غرب طرح و اجرا شد.

وی ادامه داد: افتتاحیه این دوره با حضور سرهنگ هندی ورکانه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهار برگزار شد و در ادامه نیز کارگاه تبیین حجاب و عفاف از منظر آیات و روایات و پاسخ به شبهات با محوریت کتاب زن در اسلام شهید مطهری، با سخنرانی حجت الاسلام امین عباسی استاد دانشگاه و حوزه و بحث در موضوع دستاور فمنیسم در غرب توسط استاد علی رسولی مدرس حوزه علمیه و دانشگاه تدریس شد.

کتابی اصل گفت: بحث حجاب در ادیان نیز توسط ناهید بادامی استاد دانشگاه و حوزه و مباحث زن در نهج البلاغه و حجاب در ادیان نیز توسط حجت الاسلام مصطفی زهره ای مدرس حوزه و دانشگاه به حضار ارائه شد.

وی ادامه داد: بحث شاخصه‌های زن انقلابی همطراز  انقلاب اسلامی با محوریت زن در اندیشه (ره) توسط استاد سید مجتبی حسینی یمین مدرس حوزه و دانشگاه  برگزار شد و در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه تربیت مربی عفاف و حجاب اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات