خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: حجاب اسلحه موثر زنان در برابر دشمنان است، چا که با داشتن چنین سلاحی می‌توانند از خانواده و فرزندان خود به خوبی محافظت کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۳۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷

حجاب اسلحه موثر زنان در برابر دشمنانحجت الاسلام علیرضا گودرز تله‌جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب بیان کرد: حجاب اسلحه موثر زنان در برابر دشمنان است، چا که با داشتن چنین سلاحی می‌توانند از خانواده و فرزندان خود به خوبی محافظت کنند.

وی ابراز داشت: نقشه دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از زمان‌های گذشته ادامه داشته است که به روش‌های گوناگون آن را پیگیری کرده است تا با این نقشه‌ها دانشگاه تربیت فرزندان که دامان پر مهر مادران جامعه اسلامی است را هدف قرار دهد و این پایگاه‌ها را ساقط کند.

مسئول دفتر نمایدگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین ادامه داد: زنان با حجاب و مردان با غیرت، آینده و سرنوشت جامعه اسلامی را به خوبی و شایستگی  رقم می‌زنند و نقش بسیار کلیدی در تحقق اهداف آن دارند و به همین دلیل دشمنان دین و انقلاب با بسیج کردن تمام قوای خود اعم از رسانه‌های مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای و... سعی در ایجاد تزلزل در این بنای محکم دارند.

وی عنوان کرد: زنان ما با الگو گرفتن از سیره حضرت زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) می‌توانند از تمام خطرات و انحرافات آخرالزمانی مصون مانده و رسالت مادری خود و تربیت فرزند را به نحو احسن انجام دهند.

گودرز تله‌جردی گفت: تبین ارزش و جایگاه حجاب  ظاهری و برخوردار شدن از عفاف به عنوان حجاب باطنی و درونی برای نسل جدید بسیار مهم و کلیدی است که باید با بهترین روش‌ها انجام پذیرد تا جذب نسل جدید را به همراه داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: اهمیت عفاف و حجاب در آیات قران کریم و روایات معصومین (ع) به اندازه‌ای بالا است که با کمترین مطالعه و سیر در آثار دینی می‌توان به آنها دست یافت و برای نسل جوان مطرح کرد و آثار آن را برای جوانانان برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات