خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان رزن خبر داد

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در رزن

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان رزن از اجرای 3 عنوان همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده در سه بخش شهرستان رزن و 40 عنوان برنامه دیگر در پایگاه‌های بسیج به مناسبت هفته عفاف و حجاب در رزن خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۰۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در رزنمعصومه رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داش: همانطور که در آیات و روایات آمده؛ رعایت عفاف و حجاب مایه آرامش دختران و زنان و مصون ماندن جامعه از انواع آسیب و فساد است.  

وی افزود: دشمنان اسلام  نیز این موضوع را به خوبی درک کرده و درصدد هستند همان بلایی که سر جوامع خودشان آمده بر سر کشور ما نیز پیاده کنند بنابراین در این راستا همه ما و مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظیفه داریم نسبت به اشاعه و تبیین عقلانی و منطقی بحث عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان رزن به تشریح برنامه‌های هفته حجاب و عفاف پرداخت و گفت : تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده روز یکشنبه ۲۴ تیرماه همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) توسط بسیج جامعه زنان این ناحیه در سالن اندیشه رزن با اجرای برنامه های متنوع برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همایش بزرگ دیگری نیز به مناسبت هفته عفاف و حجاب با سخنرانی حجت‌الاسلام فاضلیان در پارک شهر قروه درجزین برگزار شد، بیان کرد: همچنین 24 تیر ماه نیز همایش عفاف و حجاب در زینبیه شهر دمق با حضور خانم اسلاملو مدیر مسئول موسسه خیبر برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تأثیربسزایی در تحکیم بنیان خانواده و سلامت جامعه دارد، افزود: حجاب باعث حفظ بنیان خانواده بوده و نبودش باعث فحشا و تزلزل خانواده است.

وی به اهمیت ترویج عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: حضور زنان با حفظ حجاب آنان در جامعه مغایرت ندارد و همواره شاهد حضور زنان موفق و محجبه در عرصه‌های مختلف بخصوص در ادارات هستیم و این مهم بیانگر این است که حفظ حجاب با حضور زنان در اجتماع، اشتغال، زندگی و ... هیچگونه منافاتی ندارد.

مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان رزن با بیان اینکه هفته حجاب و عفاف فرصت مناسبی است که می‌توان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده اقداماتی را انجام داد، افزود: در هفته حجاب و عفاف بیش از 40 عنوان برنامه تدارک دیده شده که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران از ۱۹ تیر الی ۲۵ تیر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از جمله این برنامه‌ها می توان به برگزاری میقات صالحین در نماز جمعه رزن و دمق، کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی در پایگاه‌های مقاومت، جشن روز دختر در پایگاه‌ها و مساجد، تشکیل حلقات صالحین با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و.. اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات