خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه:

شرایط کار در صنعت برق با روحیه بسیجی عجین شده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد شرکت‌های توزیع با روحیه بسیجی گفت: ماهیت ما در صنعت برق ذاتاً بسیجی است و این امر را همواره ثابت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۲۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

شرایط کار در صنعت برق با روحیه بسیجی عجین شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیمراد مرادی‌مجد در نخستین جلسه شورای هماهنگی پایگاه‌های بسیج صنعت برق منطقه غرب کشور به میزبانی همدان با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است که با تفکر معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) پایه‌ریزی شد، با اشاره به آینده‌نگری امام(ره) اظهار داشت: بسیج به عنوان یک مشکل‌گشا در جامعه است و زمانی که بحث نظامی بود در جبهه‌ها حضور یافت و امروز نیز به عنوان سربازان سنگر اقتصاد کشور ایفای نقش می‌کند.

وی با اشاره به عملکرد شرکت‌های توزیع با روحیه بسیجی عنوان کرد: ماهیت ما در صنعت برق ذاتاً بسیجی است و این امر را همواره ثابت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه گفت: به محض وقوع زلزله 15 شرکت توزیع برق خودجوش نیرو اعزام کردند و به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشتند که این جز تفکر و روحیه بسیجی چیزی نیست.

وی با بیان اینکه شرایط کار در صنعت برق با روحیه بسیجی عجین شده است، افزود: در حال حاضر نیز کاهش پیک یکی از دغدغه‌های برق در تابستان است و با توجه به اینکه مصرف انرژی از تولید پیشی گرفته و توازن تولید و مصرف برهم خورده است، باید با کار بسیجی و جهادی در این موضوع وارد شد.

مرادی‌مجد با تأکید بر اطلاع‌رسانی راهکارهای مدیریت مصرف در بخش اداری تصریح کرد: امید است با کمک بسیج امسال نیز مانند سال‌های گذشته بتوانیم تابستان را بدون خاموشی بگذرانیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات