خبرهای داغ:
فرمانده بسیج شرکت توانیر با بیان اینکه با انسجام و هماهنگی باید توطئه دشمنان را خنثی کنیم، گفت: 75 درصد همکاران ما بسیجی هستند که باید از این پتانسیل قوی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۲۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

باید با انسجام و هماهنگی توطئه دشمنان را خنثی کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هاشم صحراپور در نخستین جلسه شورای هماهنگی پایگاه‌های بسیج صنعت برق منطقه غرب کشور به میزبانی همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یکی از شاخص‌های پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و یکپارچگی ملت ایران بود.

وی افزود: اکثریت ابرقدرت‌ها با توجه به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی منافعشان در خطر بود، عزم و همت خود را جزم کردند تا این کشور را نابود کنند که نتوانستند، امروز نیز توطئه‌ها خنثی است چراکه این وحدت و یکپارچگی ادامه دارد.

صحراپور با اشاره به اینکه برق حرف اول را در دنیا و کشور و جامعه ما می‌زند، گفت: همکاران ما در وزارت نیرو کارکنان گمنام و بسیجی هستند که تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به مردم به کار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: با ورود تفکر بسیجی و کار جهادی طی سه سال گذشته 8 تا 12 درصد کاهش مصرف داشتیم که این مهم میلیاردها تومان صرفه‌جویی به همراه داشت.

فرمانده بسیج شرکت توانیر با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه برق و مدیرت مصرف آن تصریح کرد: ما الگوی مشارکت بسیج در صرفه‌جویی انرژی شده‌ایم و این افتخاری برای ما است.

وی با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج صنعت برق منطقه غرب کشور به عنوان پایلوت گفت: باید در این شورا مشکلات استان‌ها مورد بررسی قرار گیرد و استان‌ها منسجم با هم کار را دنبال کنند.

صحراپور با بیان اینکه با انسجام و هماهنگی باید توطئه دشمنان را خنثی کنیم، ابراز داشت: 75 درصد همکاران ما بسیجی هستند که باید از این پتانسیل قوی استفاده کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات