خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان:

نفوذ ایران در منطقه، مسئله‌ای که دشمن نمی‌تواند از آن بگذرد/ دشمن القای یأس در جامعه را در دستور کار دارد

فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: مسئله‌ای که دشمن نمی‌تواند از آن بگذرد نفوذ ایران در منطقه است که اگر اراده کند این جنگ به طوفانی برای سردمداران استکبار تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۲۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

نفوذ ایران در منطقه، مسئله‌ای که دشمن نمی‌تواند از آن بگذرد/ دشمن القای یأس در جامعه را در دستور کار داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در نخستین جلسه شورای هماهنگی پایگاه‌های بسیج صنعت برق منطقه غرب کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به رویداد همدان 2018 اظهار داشت: در حال حاضر استان همدان در حال آماده شدن برای رویداد 2018 و میزبانی 130 سفیر از کشورهای آسیایی است که باید از این فرصت برای معرفی استان استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مجموعه فعالیت‌های شرکت توزیع برق در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در ساعات اولیه وقوع حادثه گفت: این امر جای تقدیر دارد که نظیر این همت و خدمات‌رسانی را در دفاع مقدس دیده بودیم.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور تصریح کرد: دشمن بر موضوع اقتصادی کشور خیمه زده و رگه‌های آن نیز در برخی از قسمت‌های تخصصی ما کاملاً مشهود است.

وی با بیان اینکه به فضل الهی ما از این برهه به سلامت عبور خواهیم کرد، افزود: آنچه مشهود است دشمن ظاهر قدرتمند و مهیبی را از خود نشان می‌دهد در حالی که پوشالی است.

امیری عنوان کرد: وقتی بزرگان استکبار امروز خود در وسط میدان می‌دوند یعنی تیرشان به اصابت نرسیده و تلاش می‌کنند تا خود را نگه دارند.

وی با بیان اینکه قدرتی که ما در منطقه پیدا کرده‌ایم امروز بر هژمونی قدرت دنیا می‌چربد و این هژمونی قدرت در طول تاریخ بشر بی‌نظیر است، افزود: امام(ره) در این خصوص می فرماید اگر دور این مرزها را دیوار بکشند و ما را از ارتباط با سایر کشورها محروم کنند ما قدرت ایستادگی را داریم و ما این را ثابت کردیم.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان یادآور شد: دشمن خود را در یک جغرافیای کوچک گرفتار کرده و دست و پا می‌زند تا رها شود اما برایش امکان ندارد.

وی با بیان اینکه به دست و توان شما متخصصین پشت دشمن به زمین مذلت خواهد رسید، گفت: امروز شرق مدیترانه با حزب الله است و قاعده قدرت ما گسترش یافته و به وسعت آسیا است.

امیری ابراز داشت: امروز دشمن جنگی را ایجاد کرده برای بزرگ نشان دادن خودش و کوچک نشان دادن حریفش که گاه برخی باور می‌کنند و ما باید این موضوع را مدیریت کنیم.

وی اضافه کرد: مسئله‌ای که دشمن نمی‌تواند از آن بگذرد نفوذ ایران در منطقه است که اگر اراده کند این جنگ به طوفانی برای سردمداران استکبار تبدیل می‌شود.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه دشمن القای یأس در جامعه را در دستور کار دارد، گفت: مردم ما بصیر هستند و وظیفه نخبگان است که این توطئه دشمن را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر ما همت و عزم ملی و روحیه انقلابی و تفکر ولایی داشته باشیم این مملکت آسیبی نمی‌بیند، خاطرنشان کرد: سردار شهید «همدانی» مبدع فرمول حشد الشعبی بود که در سوریه کارگر افتاد و عملیاتی شد.

امیری عنوان کرد: امروز که دروازه‌های استکبار در این منطقه فرو ریخته و دیواره‌های پیروزی و فتح قدرت‌نمایی می‌کند، مرهون تفکر عاشورایی امثال سردار شهید «همدانی» است.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات