خبرهای داغ:
رئیس دیوان محاسبات استان همدان مطرح کرد

روحیه بسیجی راهکار پیروزی در نبرد نابرابر اقتصادی

رئیس دیوان محاسبات استان همدان نیاز اصلی و اساسی امروز را مطالبه گری و نظارت همگانی از مدیران برای چالاکی و خدمات‌رسانی بیشتر دانست و گفت: تنها با روحیه بسیجی است که می‌توان بر این نبرد نابرابر اقتصادی پیروز شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۳۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

روحیه بسیجی راهکار پیروزی در نبرد نابرابر اقتصادیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به منظور ارتقاء بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی و میزان تأثیرگذاری آنان در خدمات‌رسانی به آحاد مردم جلسه‌ تعامل بین سازمان بسیج ادارات با دیوان محاسبات استان همدان برگزار شد.

در این جلسه راهکارهای مورد نظر در موارد فوق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بنا به درخواست بسیج ادارات تسهیل درآمد هزینه‌کرد اعتبارات دستگاهی به منظور سهولت خدمات‌رسانی نیز از اهم مباحث مورد توافق بود که مورد استقبال قرار گرفت.

نیکخو رئیس دیوان محاسبات استان همدان نیز در این جلسه از اهتمام و جدیت سپاه استان برای کمک به دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌رسانی قدردانی و آن را حرکتی بالنده و تاثیرگذار دانست.

وی همچنین نیاز اصلی و اساسی امروز را مطالبه‌گری و نظارت همگانی از مدیران برای چالاکی و خدمات‌رسانی بیشتر دانست و افزود: تنها با روحیه بسیجی است که می‌توان بر این نبرد نابرابر اقتصادی پیروز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات