خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد

لزوم استفاده از بستر فضای مجازی برای ترویج اسلام و انقلاب اسلامی

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی گفت: ما باید بتوانیم این تهدیدها را خنثی کرده و از این بستر برای ترویج افکار اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۸۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

لزوم استفاده از بستر فضای مجازی برای ترویج اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، گردهمایی سبک زندگی و مصون‌سازی فرهنگی با موضوع تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی با حضور کارکنان و سربازان در سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در این جلسه به بیان تأثیرات فضای مجازی در زندگی مردم و برشمردن تهدیدات و فرصت های فضای مجازی پرداخت و گفت: فضای مجازی به تهدیدی برای انسان‌ها تبدیل شده اما در عین حال فرصت‌هایی را نیز ایجاد کرده است.

حجت الاسلام عباسی افزود: در شرایط کنونی نادیده گرفتن تهدیدات و استفاده نکردن از فرصت‌ها می‌تواند ضربات جبران ناپذیری به جامعه بزند.

وی ادامه داد: دشمنان با استفاده از این ابزارها در صدد هستند افکار عمومی جامعه را به دست بگیرند و اهدافشان را در جامعه ما پیاده کنند و در بسیاری از موارد نیز تا حدودی موفق بوده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با برشمردن تهدیدات فضای مجازی گفت: تغییر سبک زندگی، تغییر هنجارهای جامعه، تغییر افکار و اندیشه‌های انقلابی به اندیشه‌های منفعلانه و... از جمله این تهدیدات است.

وی ابراز داشت: ما باید بتوانیم این تهدیدها را خنثی کرده و از این بستر برای ترویج افکار اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

عباسی تصریح کرد: در عصر حاضر بالاترین جهادها جهاد در این عرصه است و باید بیشتر هم و غم و تلاش ما در استفاده از این بسترهای موجود است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات