خبرهای داغ:
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر:

همه باید تلاش کنیم تا اجرای طرح کرامت به نقطه مطلوب برسد

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر گفت: با اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر تاکنون نتایج خوبی حاصل‌شده است و باید تلاش کنیم تا این طرح به نقطه مطلوب برسد.
کد خبر: ۹۰۲۶۲۱۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

همه باید تلاش کنیم تا اجرای طرح کرامت به نقطه مطلوب برسدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سعید کتابی در جلسه ستاد مشترک طرح کرامت شهرستان ملایر اظهار داشت: شهرستان ملایر در اجرای طرح کرامت موفقیت‌های خوبی داشته است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد: همه دستگاه‌های سطح شهرستان در این ایام حضوری پررنگ‌تر داشته باشند و اقدامات فرهنگی را در این ایام افزایش دهند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر بیان داشت: با توجه به اینکه طرح کرامت به شهرستان ملایر واگذارشده است، باید برنامه‌های که در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر انجام می‌گیرد متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از کارگروه‌های طرح برانگیختگی عمومی است که باید تلاش شود از شیوه‌های مختلفی چون، فضای مجازی، دست‌نوشته، پلاکارد و غیره آگاهی‌های لازم به مردم شهرستان صورت پذیرد.

کتابی با بیان اینکه پیگیر اعتبارات از استان و تهران هستیم، افزود: در شهرستان ملایر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی وجود دارد که باید بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر تاکنون نتایج خوبی حاصل‌شده است و باید تلاش کنیم تا این طرح به نقطه مطلوب برسد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عبدالعظیم رضایی، فرماندار سابق شهرستان افزود: زحمات زیادی برای طرح کرامت در شهرستان ملایر کشیده شده است و باید تلاش کنیم تا این کار به سرانجام برسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار