خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز با وجود تهدیدها و کارشکنی‌ها جامعه نیاز به وحدت دارد و تجربه نشان داده هر کجا که در برابر دشمن محکم ایستادیم آنها عقب‌نشینی کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۴۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

امروز با وجود تهدیدها و کارشکنی‌ها جامعه نیازمند وحدت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران نهاوند با اشاره به آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: دشمنان از همان ابتدا به دنبال فتنه‌گری بودند و اولین فتنه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را با جنگ تحمیلی آغاز کردند.

وی افزود: خرمشهر در چهارم آبان سال ۵۹ به دست دشمن افتاد، اما بعد از عملیات‌هایی با همکاری فرماندهان سپاه، ارتش، بسیج و...در عملیات بیت المقدس به فرماندهی شهید «صیاد شیرازی» از اشغال دشمن بیرون آمد و آزاد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: نتیجه این فتنه چه بود؟ آنها حتی نتوانستند یک وجب از خاک ایران را تصرف کنند.

وی افزود: ما باید با گرامیداشت حماسه سوم خرداد این پیام را به گوش جوانان و نوجوانان برسانیم که کشور ما هشت سال با تمام دنیا جنگید و ایستادگی کرد.

کریمی تصریح کرد: باید از هجمه‌های دشمن و رشادت‌ها و جانفشانی‌ها سخن گفت و به فرموده امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) «خرمشهرهای زیادی پیش رو داریم» و باید به جهانیان بفهمانیم دشمنان نتوانستند مردم را به سازش وادار کنند.

وی ادامه داد: دشمنان همچنان در حال فعالیت هستند و عوامل قدرت ما را از جمله علماء، مراجع، سیاسیون انقلابی و... شناسایی کرده‌اند و با راه‌اندازی بیش از۷۰۰ شبهه خطرناک در فضای مجازی به دنبال ترویج ادیان انحرافی هستند بنابراین باید آگاهی خود را بالا ببریم.

وی ابراز داشت: امروز با وجود تهدیدها و کارشکنی‌ها جامعه نیاز به وحدت دارد و تجربه نشان داده هر کجا که در برابر دشمن محکم ایستادیم آنها عقب‌نشینی کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات