خبرهای داغ:

فلسطین باید به عنوان محوری‌ترین مسئله جهان اسلام مطرح شود

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: فلسطین به عنوان محوری‌ترین مساله جهان اسلام باید مطرح شود و ایران اسلامی افتخار دارد در چهلمین سال پیروزی انقلاب توانسته همچنان این دغدغه را در صدرها مسائل نگه دارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۱۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶

حجت الاسلام علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار داشت: دعوت تمام جهان اسلام با محوریت فلسطین به اتحاد از آرمان‌های امام خمینی(ره) است.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) در نجف اشرف، هنگامی که به عنوان یکی از مراجع تقلید مشغول تردیس علوین دینی بود و پیش از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و حادثه 15 خرداد، دغدغه فلسطین اشغالی را داشتند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با بیان این‌که مساله فلسطین از مهم‌ترین مواردی است که با پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه امام خمینی(ره) قرار گرفت، افزود: در سال‌های پیش از انقلاب، رژیم ستمشاهی با رژیم صهیونیستی واسطه‌گری می‌کرد و ایران به عنوان دست نشانده رژیم صهیونیستی مطرح بود.

رضایی گفت: در دوران رژیم ستمشاهی باحضور ایرانی‌ها در محل‌های دینی همچون حج آنها را برادران صهیونیست‌ها عنوان می‌کردند چراکه دولت وقت نزدیکی بسیاری با رژیم صهیونیستی داشت.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس قرار دادند و به پرچم‌دار محو و مقابله با غده سرطانی رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شدند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تأکید کرد: امام خمینی(ره) به دنبال وحدت جهان اسلام بامحوریت فلسطین اشغالی بودند و مسئله فلسطین را در جهان اسلام احیا کردند اما متاسفانه کشورهای منطقه متوجه کامل عمق این ندای حق طلبانه نشدند.

رضایی اظهار داشت: فلسطین به عنوان محوری‌ترین مساله جهان اسلام باید مطرح شود و ایران اسلامی افتخار دارد در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که با محوریت ولی فقیه امام راحل و اکنون مقام معظم رهبری است، توانسته همچنان این دغدغه را در صدرها مسائل نگه دارد.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی تا زمانی که حامی فلسطین و محور رژیم صهیونیستی باشد، دشمن خواهد داشت و آمریکایی‌ها به دلیل تحمیل ضربات مختلف از جهان اسلام و محورهای مقاومت، راهی جز جابه‌جایی سفارت خود از تل‌آویو به بیت‌المقدس را نداشتند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اظهار داشت: برخی از کشورهای اسلامی و منطقه در تصمیم آمریکا مبنی بر جابه‌جایی سفارت مؤثر بودند و امید است که این مسئله برگ ذلت دیگری برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار