خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به‌مناسبت روز قدس

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۰۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان به‌مناسبت روز قدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

« روز قدس روز حیات اسلام است .» امام خمینی (ره)

 

تدبیر حکیمانه امام (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس آن را به جنبشی فراگیر و مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرده است .

رژیم صهیونیستی که نطفه حرامش با خون و جنایت بسته شده به خوبی می‌داند سرنوشتی جز محو و نابودی نخواهد داشت، چشم انداز واقع بینانه تحولات جهانی نیز موید و نوید بخش این حقیقت است که بعد از شکست داعش تحول نوین با محوریت مقاومت اسلامی در عرصه بین المللی شکل گرفته که انتقال شرورانه سفارت امریکا به قدس شریف، ارائه طرح سازش موسوم به معامله قرن، تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم جعلی اسرائیل توسط برخی سران وابسته عرب، تشکیل اتحاد غربی، عبری، عربی  نیز نمی تواند مانع از گسترش آن گردد و بنا بر وعده الهی مبنی بر نابودی ظلم و باطل و پیروزی حق، ملت مظلوم فلسطین با رویکرد مقاومت و ایستادگی آرمان قدس و فلسطین عزیز را تحقق بخشیده و پیروز این میدان است.

بسیج فرهنگیان استان همدان ضمن دعوت از عموم فرهنگیان با این اعتقاد همراه با سایر حق طلبان عالم و همگام با ملت مومن و انقلابی ایران ضمن لبیک به ندای امام روح الله و تجدید پیمان مجدد با ولی امر خویش امام خامنه‌ای عزیز پر شور ر و قوی‌تر از قبل فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر خواهد داد تا به فضل الهی در نابودی غده سرطانی رژیم منحوس اسرائیل سهیم و به تکلیف خود در دفاع از مظلوم عمل کند.

ان شاءالله به فرموده رهبر فرزانه و حکیم جهان اسلام حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)

انتهای پیام/

ارسال نظرات