خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر مطرح کرد

روز قدس فرصتی استثنایی برای پیوند وحدت جهان اسلام

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: باید از روز قدس به عنوان فرصتی استثنایی برای پیوند وحدت جهان اسلام استفاده کنیم و پیام مظلومیت و آزادیخواه مردم فلسطین و غزه را به گوش جهانیان برسانیم.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۷۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

روز قدس فرصتی استثنایی برای پیوند وحدت جهان اسلامحجت‌الاسلام مهدی بیات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال  جانسوز امام خمینی(ره) اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از مظلومان جهان در برابر ظالمان است و این وظیفه هر مسلمانی است.

وی افزود: شاید دلیل اینکه حضرت امام(ره) جمعه آخر ماه رمضان را برای این امر انتخاب کردند آن باشد که پس از اتمام لیالی قدر و بخشوده شدن گناهان این جهادی باشد در برابر ظالمان، برائت از مشرکین زمان و امسال باتوجه به انتقال سفارت آمریکا به قدس این مسئله از حساسیت بیشتری برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه باید از تمام توان و ظرفیت‌ها برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس  بهره‌گیری کنیم، افزود: باید از این مراسم به عنوان فرصتی استثنایی برای پیوند وحدت جهان اسلام استفاده کنیم و پیام مظلومیت و آزادیخواه مردم فلسطین و غزه را به گوش جهانیان برسانیم.

وی ابراز داشت: مراسم راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور روز جمعه 18 خرداد 97 از ساعت 11:30 صبح در میدان شهید جوکار(زندیه) شروع و تا محل برگزاری نماز جمعه (انبار غله) واقع در خیابان شهید وفایی‌زاده (بروجرد)  تا پایان نماز جمعه خاتمه می‌یابد.

کتابی افزود: در بخش‌های تابعه بخشداران نیز اقدام به برگزاری ستاد فرعی مراسم در شهرهای جوکار، سامن، ازندریان، زنگنه و اسلامشهر آق‌گل و روستاهای علی‌آباد دمق، حسین‌آباد ناظم، آورزمان، انوچ، پیروز و جوزان برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس می‌کنند.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی امنیت و امور ترافیکی مراسم را از ساعت 10:00 صبح روز جمعه در خیابان شهدا و خیابان شهید وفایی زاده (بروجرد) برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات