برگزاری مسابقه حفظ چهل حدیث ویژه خانواده ها در دشتی

پایگاه مقاومت ریحانه النبی س با همکاری خانه قرآن و عترت روستای تلخو از توابع شهرستان دشتی اقدام به برگزاری مسابقه حفظ چهل حدیث "ویژه خانواده " نموده است.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۶۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۵

برگزاری مسابقه حفظ چهل حدیث ویژه خانواده ها در دشتیبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سیده معصومه حسینی مفرد درباره اهمیت این طرح گفت: هرکس چهل حديث از پيامبر ـ صلّي الله عليه و آله ـ و اهل‌بيت عليهم السّلام حفظ کند، به همان اندازه با معارف پيامبر صلّي الله عليه و آله و اهل‌بيت عليهم السلام آشنا شده است و آشنايي با معارف اهل‌بيت موجب تأمين سعادت دنيا و آخرت مي‌شود.
وی افزود: اهمیت و ارزش حفظ چهل حدیث در میان آموزه‌های اسلامی ، آشنايي با معارف و سیره اهل‌بيت علیهم السلام امري روشن و واضح است.
حسینی مفرد تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ناب پيشوايان دين و احیای آموزه های بی بدیل آن ها، مفتخریم که به لطف خداوند و عنایات خاصه صاحب الزمان«عج»، مسابقه بزرگ حفظ چهل حديث نوراني را در سطح شهرستان برای خواهران و برادران برگزار کنیم.

وی گفت: علاقمندان مي توانند با همراهي در اين مسابقه چهل حديث نوراني اهلبيت عليهم السلام را حفظ كنند و ضمن كسب اجر اخروي و بركات دنيوي يكي از برندگان مسابقه باشند.
فرمانده پایگاه مقاومت ریحانه النبی س خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به کانال salehin97 @و دریافت جزوات مربوطه، اقدام به شرکت و ثبت نام در این مسابقه نمایند.
وی افزود : علاقمندان می توانند نام و نام خانوادگی و سن و شماره تماس و محل سکونت خود را با شماره 09364333279جهت ثبت نام ارسال نمايند.
حسینی مفرد از همکاری سپاه ناحیه امام رضا ع و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی و حوزه مقاومت بسیج خواهران و پایگاه های شهر کاکی تشکر کرد و افزود: این مسابقه برای سنین کودک و نوجوان و جوان و دختران و پسران به صورت جزوه های مجزا تهیه شده که با همکاری خوب این نهادها مورد استقبال واقع شده است.
حسینی مفرد در پایان خاطر نشان کرد: مدت شرکت در این مسابقه تا 31 تیر بوده و در 8 شهریور ازمون بصورت تستی در جاهای تعیین شده برگزار می شود و در نهایت دو نفر کمک هزینه سفر کربلا و به پنج نفر کمک هزینه مشهد مقدس و به ده نفر از کسانی که حدنصاب نمره را کسب نمایند به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء می گردد.

ارسال نظرات