۲۰ میلیارد تومان گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی بوشهر گفت: تاکنون افزون بر یک‌هزار ۷۰۳ محموله گندم به ارزش ۲۰ میلیارد تومان از کشاورزان استان ‌‌خریداری شده است.
کد خبر: ۹۰۲۲۰۵۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۸

۲۰ میلیارد تومان گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید‌محمد هاشمی ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت برداشت گندم در استان بوشهر با اشاره  به خسارت  به سبب خشکسالی به اراضی گندم استان اظهار داشت: کاهش بارش باران  به  مزارع  گندم استان بوشهر خسارت قابل توجهی وارد کرد.

وی از برداشت 28 هزار تن گندم خبر داد و بیان کرد:  تاکنون افزون بر یک‌هزار 703 محموله گندم به ارزش 20 میلیارد تومان از کشاورزان استان بوشهر خریداری شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی بوشهر با بیان اینکه 50 درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است افزود: نیمی دیگر از مطالبات گندم‌کاران بوشهری  طی هفته آینده پرداخت می‌شود.

هاشمی، از خرید دانه روغنی کلزا  حبرداد و بیان کرد: امسال 100 تن دانه روغنی کلزا خریداری شد که نسبت به سال قبل که 20 تن بود افزایش 5 برابری دارد.

وی، قیمت هر کیلوگرم کلزا را 2 هزار و 866 تومان دانست و گفت: هرکیلوگرم گندم معمولی 13 هزار ریال و هر کیلوگرم گندم دوروم 13 هزار و 300 ریال از کشاورزان خریده می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی بوشهر با بیان اینکه بیشترین محصول در دشتستان و دشتی خریداری شده است تصریح کرد: مجتمع انبارهای چغادک بوشهر، سیلو و کارخانه آرد الزهرا دشتستان و کارخانه آرد خلیج فارس شهرستان دشتی از جمله مراکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تعیین شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات