خبرهای داغ:

برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان راز و جرگلان اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان سرهنگ دوم عباسعلی ریحانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به خصوص شهداء سوم خرداد بیان داشت : ما در تمام عرصه ها مدیون خون شهداء هستیم و باید ادامه دهنده راه شهداء باشیم و نگذاریم لحظه ای دشمنان به فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی باشند.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۵۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان سرهنگ دوم عباسعلی ریحانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به خصوص شهداء سوم خرداد بیان داشت : ما در تمام عرصه ها مدیون خون شهداء هستیم و باید ادامه دهنده راه شهداء باشیم و نگذاریم لحظه ای دشمنان به فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی باشند.

ریحانی در ادامه به ارائه برنامه هایی که در سطح شهرستان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر پیش بینی شده اشاره کرد و بیان داشت:یکی از مهمترین اقدامات تشکیل ستاد شهرستانی و همچنین برگزاری جلسه تعاملی با دستگاههای همکار جهت اجرای هر چه بهتر برنامه ها به مدت 3 روز می باشد.

عباسعلی ریحانی در ادامه اظهار داشت: همایش سوم خرداد در محل کانون شهید رجایی با  حضور همه دستگاه ها ی اجرایی شهرستان برگزار می شود که در این همایش از رزمندگان و ایثار گران حاضر در عملیات فتح خرمشهر و خانواده های آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان برگزاری سیر نمایشگاهی با محوریت سوم خرداد در چند نقطه شهرستان،عطر افشانی گلزار شهداء با حضور کلیه دستگاهها،اعزام سخنرانان بصیرتی برای نماز های جمعه شیعه و اهل تسنن و برگزاری نشست های بصیرتی و حلقات صالحین در سطح پایگاههای مقاومت بسیج را  از مهمترین برنامه های این هفته برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها