خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد خبر داد

واگذاری پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام اسدآباد به بخش خصوصی

فرماندار اسدآباد گفت: پروژه‌های ورزشی نیمه تمام شهرستان که دارای کمتر از 70 درصد پیشرفت فیزیکی هستند با شناسایی لازم این پروژه‌ها در سطح آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۱۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

واگذاری پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام اسدآباد به بخش خصوصیبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در شورای ورزش همگانی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: پروژه‌های ورزشی نیمه تمام شهرستان که دارای کمتر از 70 درصد پیشرفت فیزیکی هستند با شناسایی لازم این پروژه‌ها در سطح آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه کاره ورزشی یکی از اولویت‌ها در این شهرستان بوده و به زودی بودجه استانی و تملک دارایی‌ها ابلاغ می‌شود که باید بر اساس ضوابط با این اعتبارات طلب پیمانکاران پرداخت و برای تکمیل پروژه‌های بالای 70 درصد هزینه شود.

فرماندار اسدآباد با تأکید بر شناسایی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی زیر 70 درصد عنوان کرد: واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی موجب خدمات بهتر و نگهداری بهتر از این پروژه‌ها می‌شود.

وی در ادامه مشارکت مردمی در ورزش‌های همگانی شهرستان اسدآباد را 10 درصد اعلام کرد و گفت: این در حالی است که مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی کشور 21 درصد و در استان همدان 23 درصد بوده و باید در ارتقا و نهادینه کردن مشارکت مردمی در این امر اقدام کرد.

حمیدوند افزود: هیات‌های ورزشی باید مبنا را بر اساس مشارکت مردمی قرار داده و در امر ورزش به بحث ورزش بانوان نیز توجه ویژه‌ای کنند.

وی با اشاره به اهمیت قهرمانان ورزشی، تسطیح اماکن ورزشی روستایی از طریق دهیاری‌ها و حمایت از تشکل‌های جوانان یادآور شد: باید تلاش شود که شهرستان اسدآباد نیز عناوین قهرمانی داشته باشد و با الگوسازی در این امر گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات