خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه متولی امر تعلیم و تربیت در جامعه است؛ اما تنها دستگاه نیست و نیاز است که در این امر کل نظام پای کار بیاید.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۵۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴

آموزش و پرورش تنها دستگاه متولی امر تعلیم و تربیت در جامعه نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علیرضا غلامی در جلسه هسته گزینش شهرستان بیان داشت: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه متولی امر تعلیم و تربیت در جامعه است؛ اما تنها دستگاه نیست و نیاز است که در این امر کل نظام پای کار بیاید.

وی با اشاره به جایگاه مهم و حساس گزینش گفت: گزینش کار بسیار حساسی بوده و ممکن است در برخی موارد از جوانب مختلف مورد هجمه قرار گیرد؛ بنابراین باید در این امر صبور بود و شکیبایی به خرج داد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: باید مراقب باشید که در این زمینه بسیار دقیق و با حساسیت عمل کنید تا خدای ناکرده در حق کسی اجحافی صورت نپذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت امری بسیار گسترده است که برای تحقق درست آن باید سایر دستگاه ها وارد عمل بشوند، گفت: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را می کند تا در امر تعلیم و تربیت وظیفه خود را به درستی انجام دهد؛ اما زمانی که دانش آموز از مدرسه خارج می شود دیگر در اختیار مدرسه نیست و عوامل بسیار زیادی می تواند بر روی او اثرگذار باشد.

غلامی صدا و سیما را از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر روی مخاطبان دانست و افزود: تا زمانی که همه دستگاه‌ها در این زمینه احساس مسئولیت نکنند، مطمئنا وضعیت آموزش و پرورش در جامعه ی ما با نواقصی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات