خبرهای داغ:
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد خبر داد

فعالیت 30 هیأت ورزشی در شهرستان اسدآباد

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان 2 هزار نفر در قالب 30 هيأت ورزشی است.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۱۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

فعالیت 30 هیأت ورزشی در شهرستان اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، محمد طلایی منعم در شورای ورزش همگانی شهرستان اسدآباد تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان را 2 هزار نفر در قالب 30 هيأت ورزشی اعلام کرد و گفت: از این تعداد ورزشکار سازمان یافته 600 نفر را بانوان ورزشکار در رشته‌های مختلف تشکیل داده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت 12 باشگاه ورزشی خصوصی در سطح شهرستان تصریح کرد: از این تعداد باشگاه بخش خصوصی 8 باشگاه مربوط به آقایان و 4 باشگاه مربوط به بانوان را تشکیل می‌دهد.

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر 3 هزار و 600 نفر در ورزش بدنسازی این شهرستان فعالیت داشته و در این زمینه پنج نفر قهرمان کشور و یک نفر قهرمان جهان شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پایگاه دوچرخه سواری، تقویت و احیاء بازی‌های تفریحی و بومی و ورزشی در محلات، راه‌اندازی مرکز فعالیت‌های حرکتی، تقویت پایگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی و راه‌اندازی مرکز مشاوره و سلامت از برنامه‌های اجرایی در شهرستان است.

طلایی منعم ابراز داشت: احداث زمین‌های والیبال در محلات، طرح نشاط پنج دقیقه‌ای، کارگاه آموزشی، برگزاری جشنواره و نمایشگاه های ورزش همگانی از جمله برنامه‌های هدفگذاری شده برای شهرستان در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات