خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

سعادت جامعه اسلامی در سایه نقش هدایتگری معلم تحقق می‌یابد

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان حق سنگینی بر گردن جامعه دارند و در واقع سعادت و پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای در دستان معلمان آن جامعه است و در سایه نقش هدایتگری معلم تحقق می‌یابد.
کد خبر: ۹۰۱۶۶۰۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

سعادت جامعه اسلامی در سایه نقش هدایتگری معلم تحقق می‌یابدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، همایش پیاده‌روی و کوهپیمایی فرهنگیان نهاوند با حضور پرشور فرهنگیان شهرستان، از سالن ورزشی تختی تا تپه شهدای گمنام برگزار شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این همایش ضمن تبریک هفته معلم به جامعه فرهنگیان گفت: معلمان حق سنگینی بر گردن جامعه دارند و در واقع سعادت و پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای در دستان معلمان آن جامعه است و در سایه نقش هدایتگری معلم تحقق می‌یابد.

حسن بهرام‌نیا افزود: معلمی جایگاه والا و رفیعی است که معلمان با وجود داشتن مشکلات معیشتی آن را انتخاب کرده‌اند و از هیچ گونه تلاش و کوششی در راستای تربیت نسل جوان این کشور دریغ نکرده‌اند.

وی خطاب به معلمین خاطرنشان کرد: به عنوان وکیل شما موظف هستم در راستای آنچه که منافع جمع است عمل کنم و مطالبات بر حق شما را با صدای رسا به گوش مسئولین برسانم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به گزارش مدیرکل نوسازی مبنی بر وضعیت نامناسب فضاهای آموزشی شهرستان گفت: پنج مدرسه در مناطق خزل و نهاوند توسط بنیاد برکت در حال احداث است و اعتبار لازم برای تکمیل پروژه استخر دانش‌آموزی نیز تخصیص داده شده است.

علیرضا غلامی مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز در ادامه ضمن تبریک مجدد هفته معلم و تقدیر از شرکت‌کنندگان در این همایش، از نماینده مردم شریف نهاوند که در راستای حمایت از ورزش همگانی با اهدای سه دستگاه دوچرخه در این همایش شرکت کردند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات