خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد:

ارزش‌ها و پیام‌های سوم خرداد برای نسل جوان تبیین شود

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه نباید بگذاریم جوانان از ارزش‌ها و افتخارات انقلاب اسلامی ایران فاصله بگیرند، افزود: در این زمینه لازم است که ارزش‌ها و پیام‌های سوم خرداد برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۷۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸

ارزش‌ها و پیام‌های سوم خرداد برای نسل جوان تبیین شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در ستاد حماسه سوم خرداد، پیروی از ولایت و رهبری را به عنوان قدرتمندترین سلاح ایمان در پیروزی عملیات فتح خرمشهر برشمرد و اظهار کرد: ارزش‌ها و پیام‌های سوم خرداد برای نسل جوان باید تبیین شود چراکه بیان افتخارات سوم خرداد، روز ایثار و مقاومت از نقش مؤثری در ارتقا روحیه خودباوری جامعه به ویژه در نسل جوان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم جوانان از ارزش‌ها و افتخارات انقلاب اسلامی ایران فاصله بگیرند، افزود: در این زمینه لازم است که ارزش‌ها و پیام‌های سوم خرداد برای نسل جوان تبیین شود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه فتح خرمشهر مرهون جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و رهبری امام راحل بود، ادامه داد: رساترین تعبیر حق را در این خصوص حضرت امام خمینی‌(ره) داشتند که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی ادامه داد: رشادت و ایثار و از خود گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر به قدری تأثیر‌گذار بود که تمام محاسبات دشمن را به طور کامل برهم زد.

حمیدوند در ادامه با تاکید بر هدفگذاری برنامه‌های روز سوم خرداد تصریح کرد: در شهرستان اسدآباد در راستای روز ایثار و مقاومت برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، دینی و... با همکاری ادارات ذیربط در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری صبحگاه مشترک، رژه خودروها، برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه عکس، کوهپیمایی، همایش راهپیمایی، مسابقات ورزشی، گلباران مزار شهدا، زنگ مقاومت در مدارس و... از جمله برنامه‌هایی است که برای سوم خرداد در این شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر همکاری و تعامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در راستای برگزاری هر چه باشکوه برنامه های سوم خرداد در این شهرستان یادآور شد: حماسه سوم خرداد از پرافتخارترین مقاطع تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس است که هدف اصلی از بزرگداشت این روز حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایتمداری، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات