خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوندگفت: به مناسبت سوم خرداد و ارتحال امام (ره) ۸۰ برنامه متنوع فرهنگی اجتماعی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۲۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در نهاوندسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد بیان داشت: آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در دوره جنگ ایران و عراق بود.

وی افزود: عملیات بیت المقدس توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفت و فتح خرمشهر بازتاب جهانی داشت و عراق با از دست دادن خرمشهر از نظر سیاسی تکیه‌گاهش را برای مذاکره از دست داد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هر ساله در این ایام سپاه ناحیه نهاوند برنامه های متنوعی را برگزار می کند و امسال هم مثل هرسال ۸۰ برنامه متنوع فرهنگی اجتماعی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از مهمترین برنامه‌هایی که در این ایام برگزار می‌شود برگزاری نشست‌های روشنگری در همه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت شهرستان، رونمایی از مستند شهید پاسدار احمد شوهانی، غبار روبی گلزار شهدا در روز سوم خرداد و برگزاری نمایشگاه عکس و فیلم است.

کریمی تصریح کرد: همچنین ویزیت رایگان در سطح روستاهای محروم شهرستان، بازدید از مشاغل تحت پوشش اقتصاد مقاومتی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به‌خصوص خانواده‌های شهدای عملیات بیت المقدس، حضور حلقه‌های صالحین در سه مصلی بزرگ نهاوند، فیروزان و گیان، برگزاری یادواره‌های شهدا و غیره از جمله برنامه‌هایی‌ است که در این ایام در شهرستان برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات