خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 370 بار با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 22 اردیبهشت ماه شهروندان 370 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 10 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۶۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

برقراری 370 بار با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 22 اردیبهشت ماه، سه عملیات اطفای حریق و 6 عملیات امداد و نجات و یک عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 22 اردیبهشت ماه شهروندان 370 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 10 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: 22 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 35 تماس اشتباه و متاسفانه 303 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات های انجام شده در این تاریخ 3 مورد آتش سوزی شامل حریق قهوه خانه در سر گذر، حریق خودرو در میدان پاسداران و حریق موتور سیکلت در حصار حاج شمسعلی بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین 6 مورد عملیات امداد و نجات شامل 2 مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در شهرک مدنی، نجات حیوانات در جاده فقیره و 2 مورد مهار حیوانات در بلوار شهید فهمیده و میدان فلسطین و عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در سنگ شیر توسط آتش نشانان به انجام رسید. همچنین تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل نقص فنی تانکر سوخت در بلوار نجفی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 4 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات