خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی توسعه و بهسازی روستاها را پشتوانه رونق اقتصادی و پیشرفت کشور عنوان کرد و با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر، بر ضرورت جلب اعتبارات مضاعف در مسیر عمران روستایی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۵۶۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

توسعه و بهسازی روستاها پشتوانه رونق اقتصادی و پیشرفت کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد کاظمی در همایش پیاده‌روی خانوادگی روستای انوج اظهار داشت: بسترهای گرایش به مواد مخدر، ایجاد اشتغال پایدار، تقویت بنیان خانواده و ایجاد زمینه ازدواج جوانان از عوامل کاهش گرایش به مواد مخدر و اعتیاد در جامعه است.

وی افزود: برای مقابله با اعتیاد باید بسترهای گرایش به این بلای خانمانسوز برچیده شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای توسعه مناطق روستایی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، عنوان کرد: پیشرفت کشور در گروی رونق اقتصادی روستاها است.

وی توسعه و بهسازی روستاها را پشتوانه رونق اقتصادی و پیشرفت کشور عنوان کرد و با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر، بر ضرورت جلب اعتبارات مضاعف در مسیر عمران روستایی تاکید کرد.

کاظمی با قدردانی از برگزارکنندگان همایش پیاده روی روستای انوج تلاش شورا و دهیار این روستا را شایسته تجلیل خواند و ابراز امیدواری کرد این برنامه ها به طور مستمر در همه مناطق برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات