خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

انجام 7 عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 25 اردیبهشت ماه شهروندان 377 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 7 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۴۸۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

انجام 7 عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 25 اردیبهشت ماه، یک عملیات اطفای حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی ادامه داد: روز 25 اردیبهشت ماه شهروندان 377 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 7 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: 20 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 35 تماس اشتباه و متاسفانه 315 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی افزود: همچنین از عملیات‌های انجام شده در این تاریخ یک مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در بین النهرین بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: 6 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار کاشانی، نجات افراد محبوس شده در آسانسور در امامزاده عبدالله، نجات افراد محبوس شده در منزل در اعتمادیه، مهار حیوانات در میدان پروانه ها، عملیات امداد و نجات در حادثه آبگرفتگی معابر در شهرک مدرس و رهاسازی اعضای بدن از داخل اجسام فلزی در دانشگاه بوعلی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 6 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات