مستضعفان وارثان و حاکمان زمین اند

حجت الاسلام بهرامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام حسین(ع) دلوار صبح امروز در درس اخلاق که با حضور جمعی از پاسداران و سربازان این مرکز برگزار گردید برخی صفات و ویژگی های حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را برشمرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۱۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلوار، حجت الاسلام بهرامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلوار صبح امروز در کلاس اخلاق که با حضور جمعی از پاسداران این مرکز برگزار شد به بیان برخی از ویژگی های حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) پرداخت.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به آیه پنجم از سوره مبارک قصص عنوان داشت: خداوند دراین آیه شریفه می فرمایند:«ما اراده داريم كه بر مستضعفان منت بگذاريم و آنها را پيشوايان و وارثان حكومت روى زمين قرار دهيم».

حجت الاسلام بهرامی در ادامه افزود: از جمله صفات برجسته یاران امام زمان(عج) تبعیت از ولی زمان و ایستادگی در مقابل دشمنان که عنوان «پاره های آهن» بر آنان اطلاق شده است که بایستی این ویژگی های مهم را امروزه برای برون رفت از مشکلات عدیده ای که دشمنان انقلاب و اسلام برای مردم و کشور بوجود اورده اند در تبعیت مطلق از ولایت فقیه در باور های خود تقویت نمود.

وی در ادامه در خصوص مسئله کنونی کشور درباره برجام اظهار داشت: مطابق با آیه شریفه« فَمَنِ اعْتَدى‌ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدى‌ عَلَيْكُمْ» سوره مبارکه بقره می بایستی مسئولان نظام اسلامی در برخورد با استکبار جهانی از موضعی عزتمندانه و در خور شأن انقلاب اسلامی به زیاده خواهی آن ها پاسخ دهند.

بهرامی در خصوص موضع گیری مقام معظم رهبری در این خصوص خاطرنشان کرد: مسئولان ما نیز همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر برجام پاره شد بایستی آن را به آتش بکشند .

پایان خبر/

ارسال نظرات