به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت روز معلم فرماندهی سپاه دلوار، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، رئیس اداره آموزش و پرورش، بخشدار و تنی چند از پاسداران مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار صبح روز گذشته با یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و معلمین بازنشسته بخش دلوار دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۱۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلوار، صبح دیروز اعضای ستاد هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم در سپاه دلوار به همراه رئیس اداره اموزش و پرورش و بخشدار بخش دلوار با حضور در منزل رزمنده هشت سال دفاع مقدس و معلم دلسوز محمد صفری که سال ها در عرصه علم آموزی با جان و دل تلاش کرد حضور یافته و از رشادت ها و تلاش های ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

سرهنگ ایرج سلیمانی در گفتگو با خبرنگار برگزاری بسیج در خصوص این رزمنده و معلم بزرگوار عنوان داشت: برادر بسیجی محمد صفری یکی از معلمین دلسوز و دلاوران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که حضوری بسیار پررنگ در تمامی عرصه های فرهنگی و مناسبات اجتماعی  در جنوب بخش دلوار داشته و دارد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج دلوار در ادامه افزود: این رزمنده و معلم عزیز سال ها فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید صفری بندرعامری و گردان های عشورا را در کارنامه خود دارد و هم اکنون نیز بدون هیچ چشم داشتی نهایت همکاری را با سپاه و بسیج در این منطقه دارد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدایایی توسط فرماندهی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه دلوار از سال ها تلاش و زحمت در سنگر تعلیم و تعلم و میادین نبرد هشت سال جنگ تحمیلی از این معلم و رزمنده بسیجی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است این معلم و رزمنده عزیز ساکن بندر عامر از توابع بخش ساحلی دلوار می باشد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها