در دیدار با امام جمعه شهر دلوار عنوان شد:

عمل به منویات ولایت فقیه راه برون رفت از مشکلات است

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و شهادت علامه شهید مرتضی مطهری(ره) فرماندهی سپاه دلوار، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پاسداران سپاه دلوار با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۶۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلوار، صبح امروز فرماندهی فرماندهی سپاه دلوار، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پاسداران سپاه دلوار با امام جمعه این شهر در دفتر ایشان  دیدار و گفتگو نمودند.

حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه شهر دلوار ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  و گرامی داشت سالروز شهادت عالم فرزانه شهید مرتضی مطهری(ره) عنوان داشت: شهید مطهری(ره) با وجود آثار گرانبها و ارزشمند فکری و عقیدتی  در جاهایی چون مواضع و اهداف انقلابی داشتند مظلوم مانده و هفته عقیدتی سیاسی بهترین زمان برای ترویج آثار شهید مطهری(ره) در بین اقشار مختلف جامعه و بسط و گسترش هرچه بیشتر این اندیشه است.

حجت الاسلام زاهد دوست در ادامه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان که در عرصه نظامی آماده دفاع از کیان انقلاب اسلامی است در عرصه عقیدتی نیز پیشگام و فعال بوده و هست، همانگونه که در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم.

امام جمعه شهر دلوار همچنین گفت: در جاهایی که دیگران میدان و عرصه نبرد را خالی می گذارند این سپاه است که همواره در میدان حاضر است و با جان و دل و با اتکا به نیرو و توانمندی جوانان این مرز و بوم به جنگ با مشکلات می رود.

زاهد دوست در پایان افزود: برای برون رفت از مشکلات راهی جز عمل به منویات اسلام و فرامین ولایت فقیه و پیروی از آرمان های امام راحل نیست، بایستی منظومه فکری مقام معظم رهبری و امام راحل به عنوان نقشه راه در تمامی ابعاد این انقلاب مورد استفاده قرار گیرد.

پایان خبر/

ارسال نظرات