تجلیل از سربازان نمونه سپاه دلوار در میلاد حضرت علی اکبر(ع)

به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و سرباز، مراسم جشنی جهت تجلیل از سربازان نمونه روز گذشته در نمازخانه مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۸۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلوار، همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و سرباز، مراسم جشنی با حضور فرماندهی سپاه دلوا، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پاسداران و سربازان وظیفه این مرکز برگزار گردید.

حجت الاسلام بهرامی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلوار در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان عنوان داشت: امروز سالروز ولادت، دلاور دشت کربلا، حضرت علی اکبر (ع) است. وی شبیه ترین فرد به حضرت رسول اکرم (ص) بود و هر که دلش شوق دیدار رسولش را می کرد بر چهره او نظر می انداخت. 

حجت الاسلام بهرامی در ادامه افزود: حضرت علی اکبر علیه السلام اولین شهید عاشورا از بنی هاشم بود. علی اکبر (ع)، از جوانی مجموعه ای از خوبی ها و فضیلت ها و نمونه ای روشن از فضایل عترت پاک پیامبر بود. حتی کسی چون معاویه هم که دشمن خاندان عصمت بود، به فضایل او اقرار داشت.

حجت الاسلام بهرامی با بیان این که نیرو و شور و نشاط جوانی به یک اسوه و الگو جهت رشد و تعالی نیاز دارد گفت: بهترین الگو و اسوه برای یک جوان مومن و مسلمان حضرت علی اکبر(ع) است که تربیت یافته پدری همچون امام حسین(ع) هستند که خود سرور و سالار جوانان اهل بهشتند.

شایان ذکر است : در این مراسم 10 نفر از سربازان این مرکز که در زمینه های مختلف (فرهنگی، ورزشی و نظم و انظباط) در طول سال به عنوان سرباز نمونه معرفی شده بودند با اهدای لوح سپاس و هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار