خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه؛

مسئولین سپاه استان با نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار کردند

به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مسئولین سپاه استان با آیت‌الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۵۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

مسئولین سپاه استان با نماینده ولی فقیه در استان همدان  دیدار کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه جمعی از مسئولین سپاه استان با نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه شهرستان همدان با حضور در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به فلسفه تشکیل نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به تبیین مأموریت‌های این نهاد پرداخت.

همچنین در این دیدار آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان همدان با تاکید بر خودسازی پاسدران و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه، به رسالت پاسداران و طلاب در راستای رشد و تعالی انسان‌ها و جامعه اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  12 اردیبهشت ماه،  سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری  فیلسوف متفکر در تقویم ملی کشور ما به  عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه نام گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات