خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

تفاوت نیروهای نظامی ما با دیگر نیروهای نظامی جهان در تربیت دینی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: تفاوت نیروهای نظامی ما با دیگر نیروهای نظامی جهان در تربیت دینی است.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۵۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴

تفاوت نیروهای نظامی ما با دیگر نیروهای نظامی جهان در تربیت دینی استحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و تبریک روز معلم با اشاره به نامگذاری ایام شهادت شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه اظهار داشت: ما به جز آموزش‌های نظامی آموزش‌های دیگری هم به نام تربیت دینی و بصیرت افزایی و معنویت افزایی داریم که امروز به نام شهید مطهری شناخته شده است.

وی با بیان اینکه تفاوت نیروهای نظامی ما با دیگر نیروهای نظامی جهان در تربیت دینی است، افزود: نیروی مسلح ما دارای دینداری و بصیرت دینی و خداباوری است که هیچ نیرویی در جهان دارای آن نیست، همان خداباوری و معنویتی و تربیتی که در کنار دیگر آموزش‌ها ماموریت اول انبیا بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران فقط منحصر به ایران نیست و فقط در ایران از اسلام حمایت نمی‌کند، بلکه در کشورهای سوریه و عراق نیز از اسلام حمایت می‌کند و این را ثابت کرد و شهدایی همانند شهید «همدانی»ها و شهید «حججی»ها و شهید «شوهانی»ها تقدیم اسلام و ایران و انقلاب کرده است.

شیرزادی با بیان اینکه چرا عده‌ایی بداخلاقی می‌کنند و دست به تخریب سپاه می‌زنند، گفت: اگر آمریکا و اسرائیل و منافقین خارج‌نشین تخریب می‌کنند طبیعی است چراکه ضربه‌اش را خورده‌اند و آسیبش را دیده‌اند ، اما در داخل چرا عده‌ای سپاه را تخریب می‌کنند.

وی تأکید کرد: سپاه تا امروز پیرو ولایت فقیه بوده و موفق شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات