خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: شهید مطهری هنوز هم در جامعه ناشناخته است و به گوهر وجودی وی پی نبرده‌ایم.
کد خبر: ۹۰۱۳۳۸۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

شهید مطهری هنوز هم در جامعه ناشناخته است /برگزاری 26 برنامه طی هفته عقیدتی در ملایرحجت الاسلام الله کرم شیرازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک اعیاد شعبانیه و تقارن آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با ولادت سراسر نور حضرت مهدی موعود(عج) اظهار داشت: بنا و اساس تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پایه عقیده است عقیده‌ای که منشأ آن قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی با اشاره به شهادت شهید مطهری افزود: هفته معلم و عقیدتی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری است چون باید طوری عمل شود که جوانان و نوجوانان عقاید و دیدگاه‌های شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار بدهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه شهید مطهری هنوز هم در جامعه ناشناخته است و به گوهر وجودی وی پی نبرده‌ایم، اظهار داشت: ابعاد شخصیتی زندگی، خصائص اخلاقی، مبارزات شهید مطهری باعث آگاهی نسل جوان و بیداری نهضت اسلامی است مطالعه آثار شهید مطهری و عمل به آن باعث آشنایی با اندیشه اسلامی و تفکر صحیح اسلامی می‌شود آنگاه عمل انقلابی نمایان می‌شود.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار با افکار و عقیده خود به عنوان معلم نمونه برای همه معلمان کشور محسوب می‌شود.

شیرزادی بیان کرد: نقش مربیان عقیدتی و سیاسی در تربیت و بصیرت‌افزایی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن و تقویت روحیات معنوی، دشمن شناسی و ایستادگی و مقابله با فساد است.

وی با اشاره به اینکه در هفته عقیدتی 26 برنامه اجرا می‌شود، گفت: از جمله برنامه‌های شاخص این هفته دیدار با امام جمعه، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری نشست حکمت مطهر، نشستهای بصیرتی، برگزاری دوره تربیت و تعالی، نشست های روشنگری در حوزه ها و پایگاهها در خصوص شعار سال و برنامه‌های دیگر که در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات