خبرهای داغ:
مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن عنوان کرد

افزایش بصیرت سیاسی جامعه از اولویت‌های حوزه عقیدتی سپاه/ اجرای 140 برنامه طی هفته عقیدتی در رزن

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه افزایش بصیرت سیاسی جامعه یکی از اولویت‌ها در حوزه عقیدتی سیاسی است، گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری گفتمان و نشست‌های بصیرتی سبب ارتقای بصیرت سیاسی مردم شویم.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۸۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

افزایش بصیرت سیاسی جامعه از اولویت‌های حوزه عقیدتی سپاه/ اجرای 140 برنامه طی هفته عقیدتی در رزنحجت الاسلام سیدحسین غفاری‌ستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: سالروز شهادت استاد شهید مطهری در سپاه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

وی علم و ایمان و تواضع استاد مطهری را از بارزترین ویژگی‌های ایشان نام برد و گفت: وظیفه داریم اندیشه‌های ایشان را مطالعه کرده و بشناسیم و آنها را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار دهیم تا به پیشرفت دنیوی و اخروی برسیم.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه معرفت دینی جایگاه مهمی دارد، خاطرنشان کرد: قدرت سپاه به تسلیحات و امکانات نظامی نیست بلکه قدرت سپاه به معنویت است.

وی ادامه داد: اساس سپاه معنویت است که حفظ این امر مهم با اجرای برنامه‌های متنوع عقیدتی و سیاسی بر عهده نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

غفاری‌ستار با بیان اینکه افزایش بصیرت سیاسی جامعه یکی از اولویت‌ها در حوزه عقیدتی سیاسی است، گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری گفتمان و نشست‌های بصیرتی سبب ارتقای بصیرت سیاسی مردم به ویژه در راستای حمایت از کالا و تولید داخلی شویم.

وی از اجرای بیش از ۱۴۰ برنامه طی این هفته در شهرستان رزن خبر داد و افزود: از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته اجرای نشست های سیاسی و روشنگری در سطح پایگاه و حوزه‌ها و ناحیه، اجرای حلقات صالحین با محوریت شناخت شهید مطهری، دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، همایش حکمت مطهر، محفل انس با قرآن، مسابقات وبلاگ نویسی و کتابخوانی و صدها برنامه دیگر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار