خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مهمترین ویژگی شهید مطهری مقابله با جریان‌ها و تفکرات انحرافی و تبیین آموزه‌ها و دستورات دین اسلام مطابق با شرایط و نیاز روز بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۲۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

مهمترین ویژگی شهید مطهری مقابله با جریان‌ها و تفکرات انحرافی بودحمید پورمهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری، متفکر و نویسنده شیعه از شاگردان علامه طباطبایی و حضرت امام خمینی (ره) از برجسته‌ترین و موثرترین روحانیون معاصر ایران است که مهمترین ویژگی ایشان مقابله با جریان‌ها و تفکرات انحرافی و تبیین آموزه‌ها و دستورات دین اسلام مطابق با شرایط و نیاز روز بوده است.

وی افزود: ایشان آموزه‌های دینی را با سبک ویژه خود به صورت آسان و به زبان روز به مخاطب انتقال می‌داد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه اندیشه و آثار استاد شهید مطهری در قالب سخنرانی‌ها و کتب ایشان جمع‌آوری شده است، گفت: این مجموعه‌ها باید به عنوان منابع علمی آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شوند.

وی ادامه داد: همچنین باید آثار ایشان به عنوان مسابقات کتابخوانی در فرهنگسراها و مساجد و پایگاه‌های بسیج در دسترس همگان قرار گیرد.

پورمهدی ابراز داشت: متاسفانه با وجود تمام زحمات و تلاش‌هایی که تاکنون در راستای ترویج تفکرات این استاد ارجمند صورت گرفته است، با توجه به شبهات روزافزون و انحرافات فکری و عقیدتی که دشمن به دنبال اشاعه و ترویج آنها است هنوز حق مطلب در خصوص این استاد شهید اداء نشده است و از ایشان زیاد نامی برده نمی‌شود و به خاطر همین امر تفکرات ایشان تا حدودی ناشناخته مانده است.

وی عنوان کرد: امروزه با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی و شرایط کشور و جهان مبتنی بر دو جبهه اسلام شیعی انقلابی و جبهه سرمایه داری، امروز ضرورت انقلابی بودن و انقلابی ماندن بیش از هر زمان دیگری لازم به نظر می‌رسد که عمل به تفکرات شهید مطهری و سیره ایشان در راستای همین انقلابی بودن است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر نهادینه کردن اندیشه اسلامی و تفکر و عمل انقلابی در جامعه خاطرنشان کرد: با تبعیت محض از مقام ولایت و پیروی و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که اندیشه ناب اسلامی و انقلابی را ترویج می دهند، می‌توانیم در این راستا گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات