خبرهای داغ:

مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرهنگ پاسدار محمد هاشم‌پور به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی امام حسین(ع) ظهر امروز در محل لشکر ۱۴ امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۳۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، در این مراسم که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج)، جمعی از فرماندهان ارتش و نیروی انتظامی استان اصفهان و جمعی از فرماندهان و سرداران سپاه اصفهان و لشکر مقدس امام حسین (ع) برگزار شد، سرهنگ پاسدار محمد هاشم‌پور به عنوان فرمانده لشکر مقدس امام حسین (ع) معرفی شد و از زحمات سردار اصغر عرب‌پور فرمانده سابق لشکر عملیاتی امام حسین (ع) تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

سید شفاعت اله موسوی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین (ع) در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت منجی عالم بشریت اظهار داشت: هفته جاری به عنوان هفته عقیدتی نام‌گذاری شده است و سردار عرب پور به عنوان یک مربی عقیدتی و هادی سیاسی چه در لشکر و چه در میدان عمل، کمک‌ها و تلاش‌های فروانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

وی تصریح کرد: عرب‌پور به عنوان فردی دلسوز، مدیر و مدبر در شرایط سخت و بحرانی کمک‌ها و مدیریت بسیار خوبی از خود نشان داد و امیدوارم در آینده کاری خود در جهاد همه جانبه در راه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های بزرگی بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار