مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):

شهید مطهری شهید جبهه مبارزه فکری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع کارکنان تیپ پیاده امام صادق (ع) این استان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: شهید مطهری شهید جبهه مبارزه فکری است.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۶۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی اظهار کرد: آن روز که احتیاج به مجاهدی در جبهه فکر و اندیشه داشتیم شهید مطهری (ره) از همه چیز خود و شخصیّت ­های علمی حوزوی خود دست کشید و به دانشگاه رفت تا بتواند این جبهه را اداره کند.

وی تصریح کرد: دو جبهه فکری در برابر شهید مطهری (ره) قرار گرفتند که یک جبهه روشنفکران غرب زده و جبهه­ ی دیگر انسان­ های متدیّن متحجّر بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: روشنفکران غرب زده گروهی بودند که تحصیلات غربی داشتند و ادعا داشتند که لازم است دین را تغییر دهند چرا که دین سنتی برای جامعه ما مناسب نیست و متأسفانه این ادعاها هنوز هم وجود دارد.

حجت الاسلام دشتی افزود: این خط تفکّرات غرب زده­ و روشن فکر دینی به گونه ­ای مورد توجّه جوانان دانشجو قرار گرفته بود که به شهید مطهری (ره) به عنوان یک فرد عقب مانده نگاه می ­کردند که برای نمونه می­ توان به منافقین اشاره کرد که در ابتدا دین خود را از حسینیه­ ها می ­گرفتند امّا کتاب ­های روشن فکران غرب زده را مطالعه کرده و در نهایت نیز به این نتیجه رسیدند که مارکسیست شوند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات