مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجّاد (ع):

شهید مطهری نظریه پرداز انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجّاد (ع) در مراسم گرامی­داشت سال روز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی در سپاه و بسیج در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) گفت: شهید مطهری نظریه پرداز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۹۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار اظهار کرد: موضوعی که امروز بزرگترین دغدغه اندیشمندان، نخبگان و تحلیل ­گران سیاسی و امنیّتی جهان است موضوع مهدویّت و انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز به دلیل بحران ­های مختلف و متعدد خانوادگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی که در دنیا رخ داده است گروه های فراوانی به وجود آمده است که بدون آن که بدانند منجی کیست به دنبال منجی می ­گردند و برای آمدن منجی دعا می کنند که وجود انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی به این کار تصریح بخشیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان تأکید کرد: امروز در دنیا دو تفکّر وجود دارد که معتقد به آخرالزمان است که یکی شیعه و دیگری پروتستانی ­ها هستند که پروتستانی­ ها شعبه ای از مکتب مسیحیّت بوده و معتقد به آخرالزمان هستند امّا آخرالزمانی که برای آن­ ها تعریف شده است.

حجت الاسلام رستگار در ادامه سرنوشت انقلاب اسلامی را سرنوشتی گره خورده به سرنوشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: وجه تمایز سپاه پاسداران با تمام ارتش ­های دنیا موضوع معنویّت و بصیرت است که نظریه­ پرداز آن شهید مطهری (ره) است.

وی اذعان کرد: اگر ما سال روز شهادت استاد مطهری را هفته عقیدتی سیاسی نامیده ­ایم به این دلیل است که این شهید، نظریه­ پرداز انقلاب اسلامی بوده و دارای شخصیّتی است که علاوه بر بصیر بودن، هم قلّه جوشان معنویّت، هم اسلام­ شناس واقعی بوده و نیاز، زمان و مخاطب خود را نیز می ­شناخته است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات