مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در مراسم سال روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامی­داشت هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بوشهر گفت: شهید مطهری یک مبارز فکری و اندیشه ­ای متناسب با زمان بود.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۹۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی اظهار کرد: شهید مطهری جزء علمای پر استعداد و فکور حوزه علمیّه است تا جایی که ایشان در سطح مراجع حوزه از نظر علمی قرار دارند و کسانی که ایشان را می­ شناسند ایشان را از نظر بُعد علمی هم در بخش فقهی و هم در بخش فلسفی در بالاترین مرتبه علمی می ­بینند.

وی تصریح کرد: امروز بر همه ما لازم است که در برابر هجمه­ های فکری، اخلاقی و عقلی ناامید نشده و با بهره مندی از تکیه ­گاه محکمی مانند امام زمان (عج) در جهت رفع مشکلات نظام اسلامی که مرهون خون شهدا بوده و 40 سال از عمر بابرکت آن می ­گذرد تلاش نماییم.

حجت الاسلام محمّد حسین انصاری نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر بوشهر نیز در این مراسم گفت: شهید مطهری فیلسوف و متفکّری عالی قدر، معمار فکری انقلاب اسلامی و اسلام شناسی بی بدیل بود.

در این مراسم از مجموعه شعر «جن زده­ ها» اثر سعید نوذری شاعر و مجری بوشهری رونمایی و از تعدادی از رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه­ های مقاومت، مربیان عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات