دشمن در صدد ایجاد نا امنی در کشور است

امام جمعه فارسان گفت: بى‏‌ثبات‏ سازى محیط داخلى ایران از جمله طرح‌هاى آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود است.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۷۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن ملکپور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه امروز فارسان ضمن تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف ) اظهار کرد: از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) که در گمنامی کامل امنیت پایداری را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه بى‏‌ثبات‏ سازى محیط داخلى ایران از جمله طرح‌هاى آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود است، ادامه داد: بعد از انقلاب دشمنان جهت «مهار» و «تغییر رفتار» جمهورى اسلامى ایران طرح‌های زیادی در خصوص ایجاد ناامنی در کشور را در دستور کار قرار دادند که تمام این نقشه‌ها با تلاش و جانفشانی نیروهای اطلاعاتی خنثی شدند.

امام جمعه فارسان در این خصوص توضیح داد: بى‏‌ثبات‏سازى و نا امن‏‌سازى داخلى یک کشور، نیازمند شکل‏‌گیرى بسترها و زمینه‏‌هاى فراوانى چون ایجاد یأس و بدبینى در مردم نسبت به مسؤولان نظام، تشدید شکاف‏‌هاى اجتماعى و قومیتى، دامن زدن به آسیب‏‌هاى اجتماعى همچون اعتیاد، طلاق، حاشیه‏‌نشینى و... ترویج ابتذال، اباحه‏‌گرى و حیازدایى از زنان، تضعیف اعتقادات و گسترش شبهات فکرى، مقاومت مدنى و قانون‏‌شکنى در ملاء عام و مقاومت در برابر اجراى قانون توسط نیروهاى امنیتى، قضایى و انتظامى و... است.

وی خاطرنشان کرد: در روزها و هفته‏‌هاى اخیر شاهد آن هستیم که دشمنان نظام اسلامى پیکان حملات خود را متوجه نیروهاى خدوم و فداکار انتظامى کشور کرده‏‌اند و در تلاش هستند با اجراى سناریوهاى مختلف، ضمن شکستن هیمنه و اقتدار نیروى انتظامى، مأموران ناجا را در برخورد با هنجارشکنى‏‌ها و قانون‏‌شکنى‏‌ها منفعل و بى‏‌تفاوت نمایند.

ملکپور با تاکید بر اینکه تأمین نظم، امنیت و آرامش در کشورى چون ایران، یقیناً کارى سخت و دشوار است، اضافه کرد: در این میان نمى‏‌توان برخى غفلت‏‌ها، کم‏‌کاری‏‌ها و خداى ناکرده برخى رفتارهاى غیرقابل دفاع و توجیه تعدادى از مأموران انتظامى را که تحت شرایط سخت و فشارهاى روانى در محیط انجام مأموریت مرتکب مى‏‌شوند را کتمان کرد اما این رفتارهاى حداقلى و استثنایى را نباید به کل بدنه و جایگاه این نیروها تعمیم بخشید.

خطیب نماز جمعه فارسان در پایان هشدار داد: هرگونه تضعیف جایگاه نیروى انتظامى باعث تقویت اراذل و اوباش، قانون‏‌شکنان، گروهک‏‌هاى تروریستى، اخلال‏گران اقتصادى و مفسدان فرهنگى و اجتماعى خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار