خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا دردیدار با خانواده شهید سهرابیان؛

خون شهداء ضامن ثبات امنیت ایران اسلامی است

سردار صادقی در دیدار با خانواده سردار شهید علی اکبر سهرابیان موفقیت های نظام را از برکت خون شهدا بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۴۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ،سرتیپ دوم پاسدار رحمت اله صادقی فرمانده سپاه نینوا در دیدار از خانواده شهید علی اکبر سهرابیان در شهر سرخنکلاته گرگان اظهار داشت :اسلام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) احیاء شد و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با نثار خون خودشان پایه های این انقلاب را استوار کردند.

وی درادامه اذعان کرد : تمام موفقیت ها و موفقیتی اگر درعرصه های مختلف انقلاب اسلامی شکل میگیرد همه به برکت خون شهداست و اگر امروز ایران اسلامی در منطقه از امنیت بالایی برخوردار است به خاطر خون شهدا گرانقدری است که این امنیت را برای ما ارزانی آورده اند.

سردار صادقی با اشاره به جایگاه والای ایثارو شهادت و فرهنگ ایستادگی در برابر ظالم گفت : امروز مردم منطقه آسیای غرب اگر در مقابل داعش و ایادی کفر در حال مبارزه هستند این بدلیل وجود فرهنگ ایثار و شهادتی است که فرزندان انقلاب اسلامی ایران آن را نشر و نمو داده اند و سایر کشورهای اسلامی امروز طعم امنیت را با توجه به این فرهنگ (ایثارو شهادت) لمس میکنند.

فرمانده سپاه نینوا همچنین خاطر نشان کرد :اگر این انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان بویژه امریکا ایستاده است مرهون خون شهداست  و این شهدامرهون تربیت پدران و مادرانی هستند که با لقمه حلال وعمل به فرامین و دستورات الهی همچون اقامه نماز و گرفتن روزه و پرداختن خمس و زکات فرزندانشان را تربیت کرده اند.

وی درپایان ابراز داشت : اگر امروز مسئله پرداخت خمس یا روزه و نماز والدین درخانواده به آن اهمیت داده شود نسل چهارم و نسل های بعدی این انقلاب نیز ازاین روحیه ایثار و شهادت بهره مند خواهند شد.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام بابامحمدی امام جمعه شهر سرخنکلاته و همچنین سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان و جمعی از پایوران این سپاه فرمانده سپاه نینوا را همراهی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار