خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

هدف میان مدت دشمن، ایجاد مشکل در مسائل اقتصادی است

نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان اصفهان تاکید کرد: سه الزام اقتصاد مقاومتی در بحث حمایت از کالا‌ی ایرانی این است که در وحله‌ی اول از کالا‌های ساخت داخل و تولید ملی حمایت کنیم، همچنین از اجناس داخلی استفاده کنیم و صرفه جویی و دوری از اسراف را به اعنوان یک الگو برای خود در زندگی قرار دهیم.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۱۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الاسلام غفاری پور در دیدار با کارکنان سپاه استان اصفهان اظهار داشت: خداوند به ما توفیق داده است که در لباس مقدس پاسداری از نظام و انقلاب قرار بگیریم و رسالت پاسداری ما حکم می‌کند پاسدار خون شهدا باشیم و از ارزش‌ها و دستاورد‌های این انقلاب حفاظت کنیم و امروز نیز عهد و پیمان خود را با همسنگران و شهدای عزیزمان تجدید می‌کنیم.
غفاری پور افزود: ما امروز به شهدا اعلام می‌کنیم که هرچند شما در ظاهر در کنار ما نیستید، اما شما زنده اید و از شما میخواهیم که به ما کمک کنید تا در این مسیر موفق عمل کنیم و با شما عهد می‌بندیم که تا آخرین قطره خون و آخرین لحظه عمرمان پاسدار نظام، انقلاب و دفاع از ولایت باشیم و نگذاریم که این انقلاب دست نااهلان بیفتد و در این راه، ثابت قدم بمانیم.

نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: این ایام مقارن با ایام ماه رجب است و تقارن این ایام، منشأ خیر و برکت می‌باشد، همچنین در روایتی از پیامبر اکرم (ص) آمده است که در ماه رجب زیاد استغفار کنید و توفیق توبه را برای باقی مانده عمرتان از خداوند متعال طلب نمایید.

وی با بیان اینکه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چند سالی است که نام‌هایی در زمینه اقتصادی نظیر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی را برای عنوان سال انتخاب می‌کنند، افزود: دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران سه هدف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت را دنبال می‌کند.
وی تصریح کرد: هدف بلند مدت دشمن، مقابله با اصل نظام جمهوری اسلامی و هدف میان مدت آن، ایجاد مشکل در مسائل اقتصادی و هدف کوتاه مدتش، ایجاد ناامنی و به هم ریختن وضعیت داخلی کشور است.
حجت الاسلام غفاری پور تاکید کرد: در سال گذشته در بحث ایجاد ناامنی در کشور حوادثی را داشتیم و در آن دشمنان و فتنه گران تصمیم داشتند با استفاده از فرصت به نظام ضربه وارد نمایند، اما باحضور نیرو‌های ارزشی، این فتنه‌ها خنثی شد.
وی با اشاره به هدف میان مدت دشمن گفت، اینطور نیست که ایجاد مشکلات اقتصادی برای ما یک روز و دو روز باشد و اینجاست که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موارد اقتصادی و مباحث تولیدی صحبت می‌کنند.
غفاری پور در ادامه به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال گذشته و عبارت آتش به اختیار اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند: خطاب من هم به مسئولین است و هم به مردم، اما از سخنان ایشان اینگونه برداشت می‌شود که شاید مسئولین کمتر توجه می‌کنند و خود مردم باید وارد صحنه شوند.

وی در خصوص معنای آتش به اختیار افزود: واژه آتش به اختیار فقط صرف موارد فرهنگی نیست و بدین معناست که در موارد دیگر نیز خود مردم باید در صحنه حضور پیدا کنند که از جمله‌ی آن حمایت از کالای ایرانی می‌باشد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه استان اصفهان در پایان تاکید کرد: سه الزام اقتصاد مقاومتی در بحث حمایت از کالا‌ی ایرانی این است که در وحله‌ی اول از کالا‌های ساخت داخل و تولید ملی حمایت کنیم، همچنین از اجناس داخلی استفاده کنیم و صرفه جویی و دوری از اسراف را به اعنوان یک الگو برای خود در زندگی قرار دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار