خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب استان در مراسم وداع شهید"حجت الله نوچمنی":

مدافعان حرم ما مدافع امنیت نوامیس ما هستند

حجت الاسلام والمسلمین ریاحی؛ مسئول سازمان بسیج طلاب استان گلستان در مراسم وداع با شهید مدافع حرم حجت الله نوچمنی گفت:خون شهید نوچمنی ها اسرائیل را رسوا و نابود خواهد کرد .
کد خبر: ۹۰۰۶۱۱۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام والمسلمین ریاحی؛ مسئول سازمان بسیج طلاب استان در مراسم وداع با شهید "حجت الله نوچمنی" ؛هفدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان اظهار کرد: درد نیش زخم برخی از زبان های آلوده برای مدافعان حرم و خانواده های آنها ،از موشک های اسرائیل بدتر است.

ریاحی در ادامه ضمن یادآوری رشادت های شهدای مدافع حرم گفت: شهدای این جبهه و این شهید که امشب برای وداع با او اینجا جمع شده ایم سند افتخار در کارنامه مدافعان حرم هستند و اگر این شهدای والامقام نبودند چکمه های حرامیان داعش خاک کشور را لمس میکرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان با انتقاد از افرادی که به مدافعان حرم کنایه میزنند اظهار کرد: بنده شدیدا تعجب میکنم از آن قلم هایی که می نویسند این شهدا مدافعان حرم نیستند و در کمال بی انصافی این عزیزان را مدافعان اسد می نامند.

وی افزود: همه حرامیان داعش اذعان کرده اند که هدف ما بعد از فتح عراق و سوریه ایران بوده است ؛ پس مدافعان حرم ما؛ مدافعان امنیت ، ناموس و آرامش ما هستند که سینه سپر کرده اند که ایران اسلامی در آسایش باشد.

حجت الاسلام ریاحی تصریح کرد:خون شهید نوچمنی ها اسرائیل را رسوا و نابود خواهد کرد و رژیم غاصب صهیونیستی با این اقدام ؛خود را به دردسر بدی انداخته و یقینا انتقام جریان مقاومت سخت خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار