خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

استفاده از کالای ایرانی مبارزه اقتصادی با دشمن است/ رسانه‌ها باید پرچمدار حمایت از کالای ایرانی باشند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن با ما جنگ اقتصادی دارد، اظهار کرد: مهم‌ترین سلاح برای جنگ اقتصادی در برابر دشمن استحکام و تقویت تولید داخلی است‌.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۵۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، اظهار کرد: سال حمایت از کالای ایرانی در امتداد شعارهای اقتصادی گذشته است و این سال باید سال رونق تولید، اشتغال و ایجاد فضای کسب‌و‌کار باشد.

وی افزود: کالای ایرانی از دو بُعد استراتژیک و عملیاتی برخوردار است و وظیفه همه مسؤولان، دولتمردان و آحاد مردم حمایت از کالای ایرانی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولتمردان باید از ورود کالاهای خارجی غیرضروری ممانعت و با قاچاق کالا نیز به صورت جدی مبارزه کنند.

وی افزود: مسوولان باید از تولید‌کننده‌ها حمایت کنند و از طرفی تولید‌کنندگان کیفیت کالای ایرانی را در رقابت با دیگر کالاها افزایش دهند و آحاد مردم با تقویت فرهنگ مصرف کالای ایرانی توان محقق کردن شعار سال را دارند.

کعبی عنوان کرد: رسانه‌ها، مطبوعات و فضای مجازی باید پرچم حمایت از کالای ایرانی را به عنوان ارزش اخلاقی، انقلابی و ملی بالا نگه‌دارند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن با ما جنگ اقتصادی دارد، اظهار کرد: استفاده از کالای ایرانی مبارزه اقتصادی با دشمن است و مهمترین سلاح برای جنگ اقتصادی در برابر دشمن استحکام و تقویت تولید داخلی است‌.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آحاد مردم باید به مصرف کالای ایرانی به عنوان ارزش اخلاقی، اجتماعی، ملی، سیاسی و انقلابی نگاه کنند.

کعبی عنوان کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال به مسیر پیشرفت، استحکام درونی و خودکفایی ملت جهت می‌دهند و همه باید به کالای ایرانی توجه جدی و حمایت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار