مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه مرهون فرهنگ دفاع مقدس است

حجت الاسلام سرافراز، شکل گیری جبهه واحد مقاومت برابر نظام استکبار جهانی را مرهون فرهنگ دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۸۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور و برنامه های مرتبط با فرهنگ ایثار و دفاع مقدس یکی از راه های افزایش قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان و بدخوانان انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در کاروانهای راهیان نور، که روز شنبه 19اسفندماه 96 برگزار شد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این دیدار به خوبی عظمت د وران دفاع مقدس و اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور را تبیین فرمودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: از نظر مقام معظم رهبری، دوران دفاع مقدس ، قطعه ای نورانی و برگ زرین از تاریخ کشور و انقلاب است؛ لذا به همین دلیل اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور بعنوان یکی از جلوه های پاسداشت حماسه و ایثار رزمندگان اسلام در 8سال جنگ تحمیلی ضروری می نماید.

وی ادامه داد: رمز موفقیت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در فداکاری، ایمان، شجاعت، تدبیر و بصیرت بود و امروز نیز برای حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به همین نقاط و نکات مهم نیازمندیم که می توان بخش اعظم آنها را در سایه اردوهای راهیان نور به نسل جوان و امیدان انقلاب انتقال داد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، گنج دفاع مقدس را نیازمند واکاوی و تبیین زوایای ناگفته آن دانست و اظهار کرد: امروز راویان و یادگاران دفاع مقدس باید بیش از پیش به اهمیت جنگ نرم دشمن واقف باشند و بدانند که هدف استکبار جهانی از مقابله با برگزاری اردوهای راهیان نور به دلیل اثرگذاری این اردوهای معنوی است.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار و امنیت و استقلال کشور بویژه در حوزه دفاعی که همچون خاری در چشم دشمنان می باشد، مرهون روحیه جهادی، انقلابی و خودباوری و اتکال به قدرت لایزال الهی از سوی جوانان و رزمندگان رشید کیان اسلامی است.

وی، به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، کاروانهای راهیان نور را یک مبارزه عظیم مردمی برای زنده نگه داشتن آن دوران پرعظمت خواند و گفت: نهادینه شدن حضور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بویژه ایام نوروز، از برکات و د ستاوردهای ارزشمند فرهنگی به شمار می رود که نقش بسیار مهمی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، تصریح کرد: ایجاد فاصله بین نسل های اول و دوم با سوم و چهارم انقلاب اسلامی از اهداف و توطئه های نظام سلطه به شمار می رود تا بتواند در صف مستحکم سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی رخنه کرده و به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند؛ اما به حول و قوه الهی هر روز شاهد نزدیک شدن این نسل ها به یکدیگر هستیم و مدافعان حریم آل الله و مدافعان انقلاب در فتنه های اخیر مصداق این ادعا هستند.

وی،  یادآور شد: امروز علاوه بر اقشار مختلف مردم در داخل کشور، شاهد استقبال ملت های دیگر از فرهنگ دفاع مقدس و حتی حضور جمعی از آنها در یادمان های مناطق عملیاتی هستیم که این الگوگیری از رشادت های رزمندگان اسلام، شکل گیری جبهه واحد مقاومت برابر نظام استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در منطقه را به دنبال داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار