خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص):

محور فعالیت‌های بسیج مسجد است

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود گفت: محور فعالیت‌های بسیج مسجد است و ستون خیمه مسجد امام جماعت می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۳۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ابوذر مطهری در گردهمایی فرماندهان و جانشینان پایگاه‌ها و مربیان صالحین و ائمه جماعات مساجد این حوزه که به میزبانی پایگاه کمیل در مسجد فاطمیه شاهرود برگزار شد در سخنانی با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های یکساله فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌ها در اجرای برنامه‌های محوله افزود: محور فعالیت‌های بسیج مسجد است و ستون مسجد نیز امام جماعت می‌باشد که باید در این خصوص هماهنگی‌ها و ارتباطات بیشتر باشد.
وی خاطر نشان کرد: رهبری بر موضوع مسجد محوری تاکید دارند و در این راستا امام جماعت محور کار‌ها در مسجد است و بسیجیان ما با با استفاده از این فرصت مسائل اعتقادی و بصیرتی سطح آگاهی خود را بالا ببرند و این مورد تاکید است.
مطهری با تاکید بر هوشیاری و آمادگی بسیجیان گفت: در زمان حاضر دشمنان بسیار تلاش دارند تا فتنه‌هایی را با استفاده از فشار بر مردم ایجاد تا سبب جدایی مردم از نظام شوند و باید بسیجیان بصیر و هوشیار باشند و مانند گذشته توطئه‌ها را شناسایی و خنثی کنند.
وی با اشاره به اهدا خون به مناسبت پایان سال و نیاز بانک خون افزود: دوشنبه ۲۱ اسفندماه بسیجیان این حوزه و گردان بیت المقدس و کادر حوزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در سازمان انتقال خون شاهرود حاضر و اهدا خون خواهند کرد.
در این جلسه حجت الاسلام امیری امام جماعت مسجد فاطمیه و مربی صالحین و حسین شاهکویی فرمانده پایگاه امام سجاد به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص توجه به بسیج و اعتقادات و بصیرت افزایی در جامعه و نسل جوان مطالبی بیان کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار