خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت فاطمه(س) بهار:

فراگیری شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی منجربه تغییر سبک زندگی می‌شود

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت فاطمه(س) بهار گفت: با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی سبک زندگی و اخلاقیات و تربیت فرزندان به طور مشهودی تغییر کرده که این امر در برخی مواقع منجر به تغییرات محسوس در زندگی خانوادگی و در نتیجه ازهم پاشیدگی بنیان خانواده می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۳۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی منجربه تغییر سبک زندگی می‌شودزهره غیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی و تأثیر آن بر سلامت روان بانوان و دختران جوان اظهار داشت: در چند سال اخیر شاهد این هستیم که فضاهای مجازی تاثیر بسیاری در خانواده‌ها گذاشته و باعث تغییر سبک زندگی و تغییر خواسته‌های زوجین و حتی اعضای یک خانواده از یکدیگر شده است.

وی افزود: این امر منجر به دوستی‌های نامتعارف در این فضاها می‌شود به گونه‌ای که می بینییم به طور مثال خانمی که با وجود دو فرزند برای فرار از تنهایی با مرد دیگری به واسطه همین فضاهای مجازی ارتباط برقرار کرده و همین منجر به از هم پاشیدن خانواده می شود.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه بسیج حضرت فاطمه(س) شهرستان بهار تصریح کرد: باید به این نکته مهم توجه کرد که با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی سبک زندگی و اخلاقیات و تربیت فرزندان به طور مشهودی تغییر کرده که این امر در برخی مواقع منجر به تغییرات محسوس در زندگی خانوادگی و در نتیجه ازهم پاشیدگی بنیان خانواده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زنان عنصر اصلی در خانواده‌ها محسوب می‌شوند می‌طلبد به آسیب‌شناسی حریم خصوصی در شبکه و فضای مجازی و تأثیر آن در سلامت روان آنها بپردازیم.

غیبی در ادامه با بیان اهمیت فضای مجازی بیان داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم» که این امر اهمیت فضای مجازی را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: پیدایش فناوری‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی، فرصت‌ها و تهدیدهای انقلاب را چنان برجسته کرده که استمرار و تکامل انقلاب اسلامی منوط به توجه خاص و جدی و سرمایه‌گذاری نظام در این زمینه است.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه بسیج حضرت فاطمه(س) شهرستان بهار تصریح کرد: این یکی از جهاتی است که حوزه‌ فضای مجازی را در نظر رهبری معظم به اندازه‌ی خود انقلاب اسلامی پراهمیت کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات