خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید «نبی‌زاده» روستای حسام‌آباد بهار:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید «نبی‌زاده» روستای حسام‌آباد بهار گفت: حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه،باعث خنثی شدن فتنه های دشمنان شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۴۶۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

حضور آگاهانه مردم در صحنه فتنه‌های دشمنان را خنثی کردحجت الاسلام مصطفی خوشابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: تداوم انقلاب اسلامی در سایه حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی امکان می‌یابد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با درک این مهم، با حضور حماسی خود در دفاع از انقلاب به هنگام نیاز و ضرورت پا به میدان می‌گذارند، افزود: حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه، باعث خنثی شدن فتنه‌های دشمنان شد. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید «نبی‌زاده» روستای حسام‌آباد بهار گفت: راهکار مقابله با تهدیدات و فتنه‌های دشمن فقط با ایمان به خدا، همبستگی، ولایتمدار بودن، بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی و دفاع از حق و غیرت دینی به دست می‌آید و این وظیفه شرعی و ملی همگان است.

وی تصریح کرد: دشمنان همیشه به دنبال توطئه و نفوذ در بین مردم ایران اسلامی بوده‌اند و برای این کار هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند اما با هدایت‌ها و راهبری مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های آنها پوچ شد و از بین رفت.

خوشابی خاطرنشان کرد: شهدا برای جهاد در راه خدا و حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت (ع) راهی جبهه‌ها شدند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و از ارزش‌های جمهوری اسلامی دفاع کردند و امروز این وظیفه ما است که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات