خبرهای داغ:
رییس ستاد راهیان نور سپاه نینوا :

امسال هشت هزار نفر به سفر راهیان نور اعزام شدند

سرهنگ عبدالله عین علی ، جانشین سپاه نینوا استان و رییس ستاد راهیان نور استان گلستان اظهار کرد :اعزام مرحله دوم دانشجویی راهیان نور از 16 اسفند و اعزام اردوی راهیان نور محلات از 23 اسفندماه جاری آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۴۲۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

امسال هشت هزار نفر به سفر راهیان نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ عبد الله عین علی ؛ جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان و رییس ستاد راهیان نور استان گلستان صبح امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور استان گلستان گفت :اعزام مرحله دوم دانشجویی راهیان نور از 16 اسفند و اعزام اردوی راهیان نور محلات از 23 اسفند ماه جاری آغاز می‌شود.

عین علی با اشاره به اهمیت و مقام والای این سفر معنوی و ضرورت توجه ویژه به آن افزود :راهیان نور از سال 1380 در استان گلستان آغاز شد که در دهه 90، 174 هزار و 433 نفر و امسال هشت هزار نفر به سفر راهیان نور اعزام شدند.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه گلستان در خصوص نخستین جشنواره راه آورد سرزمین نور، تصریح کرد: این جشنواره اولین جشنواره‌ ای است که به همت و تلاش معاونت اردویی و گردشگری سپاه نینوا گلستان  و نواحی مقاومت بسیج  در سطح شهرستان اجرا شد.

وی تاکید کرد: آثار ارسال شده در بازه زمانی 10 ماهه اسفندماه سال گذشته تا آذرماه امسال بود که در چهار بخش، سه سطح و 17 رشته به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

جانشین سپاه نینوا گفت: در مجموع یک هزار و 560 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 47 اثر برگزیده شد و کمیته داوران، این آثار را طی یک ماه داوری کردند.

رئیس ستاد راهیان نور استان گلستان خاطر نشان کرد: کمیته داوران با همکاری بسیج هنرمندان و بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شدند.

عین علی در پایان بیان کرد: قصد داریم این آثار به صورت کتابچه منتشر شود تا در اختیار علاقه‌ مندان قرار گیرد و در فضای مجازی نیز منتشر خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار